EN  عضویت در خبرنامه

April 19, 2024  |  31 فروردين 1403

ساراول   بنیانگذار صنعت تهویه در ایران

شرکت ساراول برای کارخانه خود واقع در کیلومتر 15 جاده قدیم کرج ، از یک نفر مهندس مکانیک (آقا) - گرایش ساخت و تولید، دارای شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید.  در این شغل کاندید مورد نظر می بایست مهارت خود در آنچه که در صنایع تولیدات فلزی لازم است را طی مصاحبه ، آزمون کتبی و یا بصورت عملی، اطمینان بدهد.  سرعت عمل در خواندن سریع مستندات و یادگیری مطالب جدید از جمله ویژگی هایست که کاندید می بایست اثبات کند.

- فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک – مهندسی صنایع-برق و الکترونیک از دانشگاههای صنعتی شریف ، امیر کبیر ( پلی تکنیک) ، علم و صنعت ایران ، خواجه نصیرالدّین طوسی ، صنعتی اصفهان ، دانشکده فنّی دانشگاه تهران ، نوشیروانی بابل ، و تبریز.

- دارای حداقل 5 سال سابقه کاری مرتبط در ساخت و تولید تجهیزات تهویه مطبوع، صنایع لوازم خانگی، صنایع فلزی، خودرو سازی، ماشین سازی یا قطعه سازی.

- ساکن محدوده غرب تهران

- کارکرد عملی در زمینه قالب های سنبه ماتریس، کشش عمیق، طرّاحی جیگ و فیکسچر، خم کاری، مونتاژ قطعات، ابزار و ماشین آلات هیدرولیک و پنوماتیک ، و طراحی خطوط تولید.

- آشنایی با فرآیند و ماشین آلات فرز کاری ، تراشکاری ، سنگ زنی ، اسپارک ، جوشکاری آرگون و الکترود.  کاندید باید قادر باشد که به جداول و استانداردهای رایج ، علائم نقشه کشی ، تلرانس های مربوطه بصورت عملی استناد کند.

- مهارت کامل در نقشه کشی با AUTOCAD ، مدل سازی سه بعدی، Inventor Sheet Metal، Auto Plant.  سرعت در تهیه اسکچ دستی برای تفهیم موضوعات از جمله ویژگی های مد نظر برای احراز صلاحیت در این شغل به حساب می آید. (آزمون عملی به عمل خواهد آمد).

- آشنایی با محاسبات مکانیک فلزات، تنش، فُورمینگ، خم کاری، پانچ و مقاومت مصالح.  (آزمون کتبی به عمل خواهد آمد).

- آشنایی با روش های زیر سازی فلزات، خطوط رنگ آمیزی، تست مقاومت رنگ و کورۀ پخت رنگ.  سابقۀ عیب یابی در رنگ و پوشش فلزات و نحوۀ اصلاح آن از جمله امتیازات به حساب می آید.

- به کارگیری زبان فارسی / انگلیسی فنّی برای  خواندن / ترجمۀ دستورالعمل ماشین آلات، روش های تولید، و استانداردهای بین المللی، و تهیه شرح کار بفارسی از روی نقشه های کنترل، برق قدرت ، هیدرولیک ، cnc ، و مکانیک. 

- سابقۀ عملی در ایجاد ارتباط، هماهنگی، تبادل نظر با تیم هایی متشکل طراحی، تولید، تدارکات و کنترل کیفیت در جهت عیب یابی و رفع مشکلات ماشین آلات تولیدی ، راه اندازی خطوط جدید تولید.  کاندید باید قادر باشد که کتابچۀ هر ماشین آلات را برای رفع ایرادات و اشکالات مطالعه و با تیم تعمیرات مبادلات علمی و عملی داشته باشد و آچار بدست و بصورت آستین بالا در صحنه عمل نماید.

- تسلط کامل به تایپ فارسی/ انگلیسی و نرم افزارهای MS OFFICE

متقاضیان می‌توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل   hr@saravel.ir ارسال  و فرم درخواست کار را تکمیل نمایند.